VG2 Tømrerfag er godt i gang med skoleåret

Godt tempo i oppføring av baksthus. Med fokus på klimakonstruksjon.

Fremming av arbeidsmiljø og trivsel hos VG2 TØM - Klikk for stort bildeFremming av arbeidsmiljø og trivsel hos VG2 TØMEgenproduksjon av taksperrer - Klikk for stort bildeEgenproduksjon av taksperrerInnsetting av vinduer - Klikk for stort bildeInnsetting av vinduerInnsetting av vinduer - Klikk for stort bildeTaksperrer løftes på plass - Klikk for stort bildeTaksperrer løftes på plassTaksperrer på plass og alt klart for mønsås - Klikk for stort bildeTaksperrer på plass og alt klart for mønsås Markus Stensvold VG2 tømrerfag er allerede godt i gang med skoleåret og læreplanen. Oppdraget som nå går for fullt er oppføring av et baksthus med fokus på klimakonstruksjon. Her produseres det egne taksperrer, innsetting av vinduer og dør, utvendig og innvendig kledning og isolering, samt tetting etter dagens gjeldende krav. Som en del av å fremme arbeidsmiljø og trivsel, noe elevene fant mellom linjene i den overordnede delen av læreplanen, må det selvfølgelig steikes vafler. En engasjert og flott gjeng med elever!