Luciafeiring på skolen

Tirsdag 13.desember ble Luciadagen markert på skolen.

Luciapyntet flokk med elever på vei opp ei trapp - Klikk for stort bildeSyngende Lucia på vei rundt på skolen for å dele ut lussekatterbilde av lussekatter som hever seg - Klikk for stort bildeGode forberedelser til dagenelever som står ved benk og baker ut lussekatter - Klikk for stort bildeSolide bakeferdigheter hos denne gjengenferdige lussekatter - Klikk for stort bildeFlott resultat av bakeprosessenElever ved benk der det ligger ferdige lussekatter - Klikk for stort bildeLussekattene pakkes klar for innfrysing i porsjoner tilpasset klassestørrelseneElever står og er klare til å gå Lucia inne på et rom. de er pyntet med glitter og har lys - Klikk for stort bildeKlare for å gå Lucia på skolen Christina Bergseng Hoa og HOB hadde på forhånd bakt over 300 lussekatter. De fikk også æren av å gå syngende Lucia rundt på skolen og dele ut lussekatter. Takk til HO-avdelingen for godt bakverk og hyggelig førjulsstemning.