Åpen skole onsdag 17.januar

Dokka videregående skole ønsker velkommen til Åpen skole onsdag 17.januar fra kl. 18.00.

Auditorium fullt av mennesker - Klikk for stort bilde

Vi ønsker velkommen til informasjonskveld for alle elever på 10.trinn med foresatte, og andre interesserte, i auditoriet i A-blokka kl.18.00 med påfølgende omvisning.

Etter omvisningen blir det mulig å oppsøke de avdelingene hvor dere ønsker mer informasjon. Det blir satt opp en tidsplan for informasjonsøktene ute på de enkelte avdelingene.

Mange av våre samarbeidspartnere, både bedrifter og opplæringskontor, vil være til stede.

For elever og foresatte er det viktig å bruke tid på avdelinger som er av spesiell interesse. Her vil dere kunne snakke med elever og lærere.

Det blir aktivitet ved avdelingene hele kvelden og alle besøkende kan oppsøke klasserom og verksted etter eget ønske.

Guider er tilgjengelige i kantina og de vil mer enn gjerne hjelpe dere med å finne frem.

Velkommen!