Vellykket aktivitetsdag

Årets aktivitetsdag ble arrangert av 3ST i fint høstvær.

God stemning blant elevene. - Klikk for stort bildeGod stemning blant elevene.Kjeglekamp var en, for de fleste, ny og populær aktivitet - Klikk for stort bildeKjeglekamp var en, for de fleste, ny og populær aktivitetFotogene gutter i 2INT etter byggekonkurranse - Klikk for stort bildeFotogene gutter i 2INT etter byggekonkurranseDeltagere i quiz- og reaksjonsøvelsen - Klikk for stort bildeDeltagere i quiz- og reaksjonsøvelsenDeltagere i quiz- og reaksjonsøvelsen - Klikk for stort bildeDeltagere i quiz- og reaksjonsøvelsenGod stemning blant elevene. - Klikk for stort bildeGod stemning blant elevene.Årets aktivitetsdag ble arrangert av elevene i 3ST. De har planlagt de ulike aktivitetene og sto for gjennomføringen. Tilbakemeldingene er er veldig gode og det har vært en meget aktiv dag for elevene i alle klasser ved skolen.

God stemning blant elevene. - Klikk for stort bildeGod stemning blant elevene.De ansvarlige for bygdestafetten - Klikk for stort bildeDe ansvarlige for bygdestafettenByggekonkurranse - Klikk for stort bildeByggekonkurranse Maren Skreden Kolterud