Kroppsøving i sol og snø for TIF-elevene

Med truger fra BUA var elevene på trugetur på Østsinni.

6 personer med truger på beina inni en snørik skog - Klikk for stort bildeFornøyde elever og lærer på vei oppover bakkene.Personer tåkker sti med truger oppover en bakke under høgspent. trær på begge sidere av høgspenten. - Klikk for stort bildePå rad og rekke tråkkes det sti oppoverPersoner tåkker sti med truger oppover en bakke under høgspent. trær på begge sidere av høgspenten. - Klikk for stort bildepersoner som står og hviler mens de går opp sti med truger. - Klikk for stort bildeDet blir fin og farbar sti når elevene går opp med truger. John Olav Kokkvoll 15 elever fra TIFA og TIFB gikk opp trugesti fra skihytta på Snauhaug skistadion til Rokketjern. Sol og tørr snø skapte en flott ramme for turen. Takk for lånet av truger til BUA på Dokka. Veldig kjekt med slike utlånsmuligheter.