Hele TIF-avdelingen på bedriftsbesøk

TIFA, TIFB og 2INT har vært på bedriftsbesøk til Begna bruk.

elev i gul vest foran produksjonshall for sagtømmer - Klikk for stort bildeElevene fikk omvisning på Begna brukGod steming på kontrollrommet på Begna bruk. - Klikk for stort bildeGod steming på kontrollrommet på Begna bruk.Maskiner som behandler og produserer materialer - Klikk for stort bildeProduksjon av materialerMaskiner som behandler og produserer materialer - Klikk for stort bildeProduksjon av materialermaskiner som behandler materialer i produksjon - Klikk for stort bildeProduksjon av materialerMaskiner som behandler og produserer materialer - Klikk for stort bildeProduksjon av materialer Tom Richard Lillejordet Begna Bruk AS er et moderne sagbruk og den største industriarbeidsplassen i Valdres. Selskapet ble stiftet i 1962, og har ca. 50 ansatte. Nærområdet til sagbruket har store skogsarealer. Elevene fikk sett mange relevante faggrupper i praksis.