Elektroavdelingen på besøk i vindmøllepark

Vindmølleparken i Odal var et spennende reisemål for 1EL og 2ELE.

Elever og lærere foran foten av en vindmølle - Klikk for stort bildeElever og lærere blir små ved rota av vindmøllenElever og lærere oppstilt til bilde - Klikk for stort bildeElektroavdelingen 2023vindmølle med elever og lærere i forgrunnen - Klikk for stort bildeVindmøllen er 145 meter opp til bladetElever og lærere foran koblingsstasjon for vinmølleparken - Klikk for stort bildeElevene får informasjon om koblingsstasjonen Hilde Hagenborg Hele elektroavdelingen har vært på besøk i Vindmølleparken i Odal ved Skarnes. Vindmøllene måler 145 meter opp til navet på mølla. Anders fra Akershus Energi fortalte om parken og viste fram møller og koblingsstasjonen. Dette ble en veldig lærerik tur. Takk til Akershus energi!