Åpen skole torsdag 1. desember kl. 18 - 21

Vi ønsker velkommen til informasjonskveld for alle elever på 10. trinn med foresatte og andre interesserte.

Informasjon og omvisning

null - Klikk for stort bildeFornøyde VG1-elever under fjorårets Åpen dag på skolenVi ønsker velkommen til informasjonskveld for alle elever på 10. trinn med foresatte, og andre interesserte.

Vi møtes i auditoriet i A-blokka kl. 18.00 med påfølgende omvisning.

Besøke avdelinger

Etter omvisningen blir det mulig å oppsøke de avdelingene dere ønsker mer informasjon om. Det blir satt opp en tidsplan for informasjonsøktene ute på de enkelte avdelingene.

For elever og foresatte er det viktig å bruke tid på avdelinger som er av spesiell interesse. Her kan dere snakke med elever og lærere.

Guiding

Det blir aktivitet ved avdelingene hele kvelden og alle besøkende kan oppsøke klasserom og verksted etter eget ønske. Guider er tilgjengelige i kantina og de vil mer enn gjerne hjelpe dere med å finne fram.

Samarbeidspartnere

Mange av våre samarbeidspartnere, både bedrifter og opplæringskontor, vil være til stede.

Kaffe og kaker

Det blir salg av kaffe, kaker m.m. i kantina.

Velkommen!